Men orka då!!!!

Borde börja packa men har ingen som helst ork eller lust heller för den delen. Hade tänkt ta itu med källaren först. Konstigt att jag ska spara på precis allt! Förhoppningsvis är det sista gången på mååååååååååååååånga år som jag flyttar nu. Jag ska orka vad det lider men inte just nu.

I morron är det påskmarknad som jag tänkt ta mig ner till. Ska inget ha men man vet aldrig vad som kan finnas. Sen efter det är det dax att fara hem till  Pappa & dom för lite mat. Senare ska jag hänga på syrran till Dannes påskfest. Bör bli lika kul som de andra jag varit med på. Kanske orkar jag ta hand om packningen på söndag, om jag inte är fruktansvärt bakfull!

Om jag skulle ta o åka ner till affären och köpa någe gott att smaska på till kvällen. Om jag orkar vill säga....... Har iofs en påse minimozzarella i kylen. Kan ju poppa lite popcorn oxå....

Nu ska jag hämta in Tiny och Sirius!


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback