Hungrig.

Visst är det väl typiskt att just den dan man bör vara uppe före halv 9 så ska man sova tills just halv 9.
Jag ska på ultraljud idag och får inte äta något från halv 9 och framåt. Då hade det ju varit bra om jag kommit ur sängen i tid så jag hade hunnit äta någe. Jag får dricka klara drycker. Jag fuskade och drack te med mjölk iaf, kl var ju bara strax efter halv så det gör nog inget. Jag får helt enkelt klara mig utan mjölken i teet resten av dagen. Tänkte jag skulle fixa lite buljong sen som jag kan dricka till lunch typ. Gott, inte!!!!

Jag var och tittade på tapeter igår men har så svårt att bestämma mig för vilken jag vill ha. Det finns för många att välja på helt enkelt. Det är ju tur att jag har god tid på mig.
Och chefen, Ja, jag lånar gärna flyttkartonger!

Längtar så efter att få flytta, det ska bli så kul! Har förstås kollat på en massa saker jag vill köpa till mitt nya boende men jag får la ta lite i taget. Ska försöka måla om mina körsbärsfärgade Billyvitrinskåp så de blir svarta eller brunsvarta. Ska köpa en byrå att ha tv och sånt på, då kan jag gömma filmerna i lådorna. En brunsvart Malm från IKEA har jag tänkt mig, den med 6 lådor. Brorsan och dom har en sån i sitt sovrum, skitsnygg! Ex antal lackhyllor ska det bli oxå, de kostar ju inte så mycket så jag tar nog alla på en och samma gång.

Var och tränade igår igen, så skönt! Jag  hade lite abstinens förra veckan när jag inte tränade. I morron är det dax igen. Vi ska försöka hinna med ett pass på lördag för påskmarknaden oxå har vi tänkt.

Nu ska jag springa ner och kolla om Tiny vill komma in, hon har varit ute i ca en kvart nu så hon vill säkert komma in nu. Det kommer bli så skönt för alla tre katterna när vi flyttar. Tiny kan vara ute så mycket hon vill, Maja kan ligga på altanen och slappa i solen och Lucifer kanske vågar sig ut på trappan lite.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback