Faans jävla helvetes jävla piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Fan då!
Jag blir så jävla sur! I torsdags skulle min kära bror hjälpa mig byta avgassystemsbiten som var paj. Åker ut till station och vad händer? Jo! Jag behöver en del till! Packar in skiten i bilen igen och åker hem. Ringer pappa som kan åka och köpa den felande länken dagen efter så jag slipper fara till stan bara för det.

I kväll gör vi ett nytt försök. Och visst faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ska det skita sig IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Förra året lagade Nisse en del av avgassystemet. Det visar sig att han lagat bort en bit som man måste ha för att få det nya att passa. Nu måste skiten svetsas fast. På station finns ingen jävla svets! K*k säger jag då!

Nu måste jag ringa Nisse i morron kl. 7 och böna och be att han kan fixa det under dagen så jag kan besikta skitbiljäveln kl. 2. Annars får jag åka till besiktningen bara för att få höra att jag måste ombesikta skite. Om man nu ska försöka vara positiv så ger mig en ombesiktning en månad till innan jag får automatiskt körförbud. Det kan ju vara bra, men det kommer ju att kosta mer då ju!!!  Som om jag har alla pengar i världen att lägga på skitbilen. Behöver ju pengarna till alla nya saker jag vill ha till mitt hus. Suck och stön hela jävla tiden!!


Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback