Äntligen!!!

Fatta så hungrig jag var när jag kom till jobbet. Slängde i mig maten i ett nafs.

Ultraljudet gick bra, tror jag iaf. De kletade på en massa gele på magen och så tryckte hon på den där manicken och började letade reda på gallan, lever och bukspottkörteln. Men den sistnämnda hittade de inte. Frågade om hon såg några stenar men hon sat att det kunde hon inte avgöra, bilderna ska skickas vidare till nån annan som ska kolla efter stenar. Jag får vänta i ca 10 dagar på svar.

Nu är jag bara så trött och hoppas tiden går fort så jag kan få sova. I morron ska jag förbi cheferna och låna ett gäng flyttkartonger. Ska börja packa det jag har i källaren tänkte jag. Måste sortera och rensa lite innan jag flyttar ju.

Dax för ett bloss nu!


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback