Änglarna i snön....

......dom gjorde jag till dig!
Magnus sjunger så fint för mig just nu. Att det är julmusik spelar kanske inte så stor roll.  Nej, jag längtar inte redan till Jul men han sjunger ju så fiiiint! Jag måste medge att jag fortfarande efter så många år är JÄTTEkär i honom. Han är bara det vackraste som finns. Synd att han är bög........


Sååååå  söt!

Helgen förflöt ganska lugnt, hade relativt många gäster men de var på fest eller någe igår så jag såg knappt till dem. Däremot fick jag att göra till frukost idag, alla 29 bestämde sig för att äta samtidigt. Inget kul när man är ensam. Men men, Chompoo kom till 9 så då hoppade hon in och hjälpte mig. Efter jobbet åkte jag hem till cheferna en sväng. Har inte sett Sara på evigheter och har lite bäbisabstinens. Hon är bara för söt!!  Bluddrar på som bara den men inget som man direkt förstår vad det betyder, men det gör henne inget, hon pratar på iaf.  Tog en sväng till Lidl innan jag åkte hem. Brukar finnas mycket roliga saker där, hittade dock inget idag. Köpte bara lite mjölk och en dricka att njuta av på hemvägen.

I morron är jag ledig så då ska jag ta mig ner till gropen och kolla på tapeter, kanske tar en sväng till Nordsjö idé & design eller vad fan det nu heter. Har lite svårt för att bestämma mig för vilken färg jag ska ha i lilla rummet. Ska titta på tapet till vardagsrummet oxå, funderar på att ta någe i beige.

Måste börja samla kartonger igen oxå, fattar inte hur jävla mycket saker man kan samla på sig. Tänkte jag skulle börja packa lite, sånt som man ändå inte använder. Jag har en massa saker som kan vara bra att ha, så därför ska de sparas på. Tur att jag får mycket utrymme i källaren där jag kan förvara allt.

Längtar till Juni nu! Ska bli så kul att flytta!!!!



Ha det!


Kommentarer
Postat av: Chefen

Vi har massor av kartonger, du kan få typ 40 flyttkartonger eller mer om du behöver.

2009-04-06 @ 08:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback