Uppskattar uppskattning.

När jag kom till jobbet i Torsdags hade det kommit ett brev adresserat till mig. Chefen och Maja var meganyfikna på från vem det var. Jag öppnade och hittade ett kort från en gäst. Jag blev så glad. Det är det som gör att man står ut med jobbet. Gästen ifråga hade redan mailat och tackat för god service så att hon bemödar sig med att skicka ett kort gör det hela bara ännu bättre!



Den dagen gästen skulle komma till oss hade allt gått fel för henne. Hon ringde på kvällen bara för att dubbelkolla att hon fått rätt kod till dörren. Jag försäkrade henne om att hon hade rätt kod men hon var ändå lite nervös. Jag gav henne mitt mobilnummer ifall att och sa att det bara var att ringa om något gick fel. Hon blev jättelättad. Dan där på kom hon inte ner till frulle, antar att hon sov länge eftersom hon kom sent på natten. Hon kom ner vid 11 rycket och bad om att få lite kaffe. Jag frågade om hon inte ville ha något att äta men hon avböjde. Men så såg hon flingorna och ändrade sig. Så jag tog fram mjölk och flingor, frågade om hon trotts allt inte skulle ha en macka oxå. Och jo, det ville hon nog allt ha. Så jag fixade det oxå.



Avslutningsvis kan man la bara sammanfatta det hela med;
Fy faaan vad jag är bra!

;)

Kommentarer
Postat av: Chefen

Chefen blev lika glad som du blev, skoj när man vet att personalen är så djälva bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback