Ganska frisk.

Oj! Länge sen sist. Jag var sjuk förra veckan och orkade inte sitta vid datorn så det blev inget då. Nu är jag ganska frisk iaf, hostar som besatt forfarande men det går la över vad det lider det oxå.

Så vad har hänt sen sist då? Inte mycket som vanligt. Jag har slipat alla skarvar i sovrummet så nu är det bara att sätta upp mina fina lila tapeter.

Jag har varit med cheferna på hotellmöte i helgen, eller söndag och måndag iaf. Vi var i Eskilstuna, trevligt men ganska uttröttande. Jag hade mest hand om Sara, var inte med på så mycket möte egentligen. Var iofs inte så mycket möte heller, mera fest och lek. Vi spelade boule halva söndagen för att sedan åka till nån klubbstuga eller liknande för att äta. God mat men vi var så trötta så vi lämnade festen redan 22:00. Måndagen var möten inplanerade, korta sådana. Jag och Sara lekte istället för att lyssna.
Kom hem i går kväll med huvudvärk och var enormt trött. Ja, hem och hem är ju synd att säga, jag komm till hotellet igårkväll, hem kom jag först idag.

Det var la det hela.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback