Aj som faaaaaaaaaan!

Så går det när man envisas med att låta massörerna ge sig på sätesmusklerna. Fick massage på jobbet i torsdags och hon tog i för kung och fosterland. I dag började vi med den ordinarie var 4:e vecka massagen. Lita på att jag lät henne gå på som hon ville. Fatta så jävla ont jag har nu, känns som om nån sparkat på mig. Men va faan, lite ont kan man allt stå ut med. Det är en ren lyx att få massage gratis var 4:e vecka. Tack säger jag till Cheferna!

Satt och läste i Dannes blogg från typ när han började skriva. Han nämnde Hanibal Rising. Så skön slutreplik i den filmen; I'm here to pick up a head!
Som det sägs; Hämnden är ljuv.

Jag funderar på om man skulle beställa biljetter till ÅtvidabergsFesten den 27 september, Barbados ska ju spela. Funkis även utan Magnus antar jag. Syrran vill med men det skulle vara kul om vi blev fler. Nån annan som vill med??

Ska fixa lite te innan Dödlig fångst börjar, gillar det programmet som fan.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback