Sorglig dag.

Idag kl. 12:39 ringde Thina mig på jobbet. Hon berättade att farmor gått bort. Tydligen mådde farmor skit igår och när pappa och Therese kom dit hade hon hög feber. Therese tyckte det var lika bra att hon åkte in till sjukhuset. Så blev det. Läkarna visste inte vad som var fel men de kunde inte få ner febern vare sig i gårkväll eller nu i morse. Min farbror och hans fru som hade ärenden in till stan åkte upp till sjukhuset för att hälsa på. De hann bara dit så var hon död. Det gick så fort. När Thina ringt mig ringde jag min kollega som kunde komma in lite tidigare så jag kunde åka upp till sjukhuset . Ringde mina bröder och berättade vad som hänt oxå. Pappa och dom mötte upp på sjukhuset. Hon var så fin min farmor. Låg bara där och sov, såg det ut som iaf. Efter en liten stund kom min kusin Linda och hennes kille, åh så hon grät. Det har vi i och för sig gjort allihop. Nu känns det rätt lugnt, Farmor slipper värken och har återförenats med Farfar, Thomas och Jonna. Det värsta är ändå framför oss.... begravningen. Usch och fy blä.


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback