Ledig måndag.

I dag har jag varit ledig, skönt. Har inte gjort ett jota på hela dan, eller jo lite har jag fått gjort.
Jag har hämtat pengar till syrran som hon ville låna till fredag, jag har sovit middag i 2½ timme och lagat mat.
Avancerat värre, spagetti och kättfärssås.



Gott var det iaf.

Katterna harslappat lika mycke som mamma idag, ingen har nån ork till nått. Eller förresten, kom just på att jag fick en massa gjort i morse ju. Vi var hos farmor och plockade lite i allt igår. Det blev lite saker att ta hem, bl. annat några lampor. Dessa har jag kopplat om och hängt upp.

  

Jag passade oxå på att ta ner alla kort på mig och mina syskon. Jag fick oxå ta "kusinkortet". Vi samlade ihop oss alla farmors barnbarn och gick till fotografen 99. Ett kul kort att ha eftersom alla mina syskon finns på kortet.

 

Katterna ja, måste ju klämma in lite bilder på dem oxå.


Maja myser på soffryggstödet.


Tiny myser på fåtöljryggstödet


Lucifer myser på "sin" stol. Ser ni hur hårig den är, ingen som vill sitta på den vill jag lova.

Jo, det var la det hela för idag. Ska kolla på tv och dricka te nu.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback