Ledig Fredag.

I dag hade jag tänkt göra absolut ingenting. Men så blev det inte.
Ungen ringde vid 10:30 och undrade om vi kunde åka till stan och shoppa lite. Ni som läst föregående inlägg vet ju redan detta. Så vi åkte till stan. Hamnade på IKANOHuset.



Väl där knallade vi runt  på en massa ställen. Ställen jag vanligtvis inte går in på. Men Nathalie skulle handla där så vi gick dit. Jag hittade en tunika/klänning på Gina Tricot. lila så klart. Den kosta bara 49:- så om jag aldrig använder den så har jag inte slösat så mycket.



Vi gick vidare till H&M. Där finns prylar till mig. Korgen blev ganska full fort.



Fyllde på förrådet av strumpor. Hittade en ny nessesär och lite våtservetter, allt med Hello KItty.



Det blev hela 9 par strumpor!

Vi gick vidare till några andra ställen för att sedan landa på Linds för lite lunch.
Vi tog pizzabuffén.



Jag tyckte inte pizzan var så god men kasslerpotatisgratängen smakade bra,lite vitlök hade gjort den ännu bättre.
Var helt död när vi kom hem så jag sov middag i 3 timmar nästan.

Det var det hela!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback