Det var tider det!

Jaha...  idag ja..... Jag tog med Mormor på en shoppingtur. Först till Modecentrum för att köpa en ny kappa och lite underkläder. Gick smärtfritt, nästan iaf. Mormor ville ha en ny handväska vilket hon hittade där. Jag ville oxå ha en likadan men fatta eller! Det fanns bara en kvar så jag får snällt vänta och hoppas att de får hem fler. Sen styrde vi kosan till Gropen för att fixa en ny dammsugare. Jocke fixa lite specialpris så mormor var nöjd. Sen vidae till Sandelius för en räkmacka och en kycklingpanini. Gott!!! Därefter till Willys för ett snabbesök. Efter detta hem till mormor för att äta och provköra nya dammsugaren. Ska köpa en likadan när min inte vill vara med längre.


Har just installerat Nero så jag kan bränna mina bilder.  Måste ju gå igenom alla bilder för astt se vad som ska brännas och inte. Gud så många bilder man sparat. Brände resbilderna från i år så mamma kan kolla på dem när hon vill. Åhhhhh vad jag längtar till Januari. Det är bara 106 dagar kvar tills vi åker. Det är ju tur att tiden går fort. Kom just ihåg att jag måste köpa ett minneskort till, ja till kameran alltså. Vad jag vet finns inga för människohjärnan att köpa ännu. Tänkte ta typ 2000 bilder nästa gång vi åker. Men det är vad jag tänker, vad jag gör är en helt annan sak.

Helgen innebär jobb igen. Tror jag har en massa folk till frulle på söndag, skitskoj, inte!

Återkommer efter helgen med en uppdatering.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback