Kladd och Julmusik.

Idag har jag och lillasyster kladdat som bara den...  Blev riktigt bra i slutändan och köket gick att få rent. Under tiden har jag spelat julmusik med Magnus Carlsson. Världens snyggaste kille. Ja jag vet att han är bög. Men han har fått dispans. Han får vara det, det får ju iofs alla, bara dom inte är det nära mig så går det bra.

Fatta att det bara är 3 veckor kvar till 1:a advent! Längtar så!!!  Det blir så himla fint när alla tänder sina ljusstakar och stjärnor. Det lyser i allas fönster vare sig de är hemma eller ej. Jag har lite för mycket adventsprylar, skulle behöva ett gäng till fönster för att få plats med allt. Det kanske jag får med tiden. Vem vet. Fint kommer det att bli iaf.

I morron ska vi fira pappa på fars dag. Hoppas han blir glad åt sina presenter. Det ligger mycket kärlek bakom dessa.
Jag måste säga att min pappa är något utöver det vanliga. Det spelar ingen roll att jag är snart 35, han ställer alltid upp i vått och torrt, dag som natt. Jag är mycket glad att jag har en så bra relation till min pappa. Och pappas fru, inte att förglömma. Hon är oxå något utöver det vanliga. En vanlig uppfattning är att man  ju ska tycka illa om sin styvmor. Det kan inte jag göra, det finns ingen anledning. Vi är jättebra kompisar hon och jag. Skulle inte vilja vara utan henne. Skulle inte vilja vara utan nån av mina familjemedlemmar, inte en enda en. Vi är ju rätt många och jag hållar alla nära hjärtat. Jag har tur som har en så himla bäst familj!

Fortfarande en timme kvar tills det blir någe att se på tv... vad ska man hitta på? Kanske göra lite mer te. Jo så får det bli!

Ha det!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback