Halvtid.

Nu har jag gjort halva tiden på mitt 12-dagarsjobbande. Bara 6 dagar kvar till en dags ledighet, eller, det är ju faktiskt 2 lediga dagar.  När jag blir ledig ska jag ta itu med julpysslet. Måste ta upp alla kartonger med julprylar. Ska gå igenom alla ljusstakare och stjärnor för att se att de funkar när det blir dax att hänga upp dem. Det är ju bara 2 veckor kvar nu, Fatta vad fort tiden går. Bara 6 veckor kvar till jul.

Jag har faktiskt fuskat lite med julpyntandet. Jag har bäddat i tomtepåslakan redan. Kolla så fint det blev!




Vad har annars hänt i veckan som gick då....  inte mycket förutom jobbet.
JAg var och lämnade blod i fredags, tänkte ta en massa bilder men det var så mycket folk så jag ville inte störa. Allt som syns nu är bara en liten röd prick i armvecket, inte mycket att visa.
Kanske jag kan ta bilder nästa gång.

Nu är det bara 2 månader kvar tills vi åker till Lanzarote, ska bli såååååååååååååååååååååååååååå skönt!!

Nu ska jag fixa te och sen slå en pling till my long lost brother. Har inte pratat med honom eller Sarah på evigheter.


Kramar!





p.s. Magnus Carlsson sjunger vackert för mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Bejbis!

Vad fint du bäddat=)

Kommer nog upp snart, vill HÄRIFRÅN!!

Saknad!

2008-11-20 @ 12:01:11
Postat av: Anonym

Ja visst blev det fint! Hör av dig när du kommer upp, vi måste ju ses! KRAM

2008-11-20 @ 21:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback