Fort går det.

Jaha, så var de 2 lediga dagarna förbi, bara så där. Jag har gjort så lite som bara går, nästan iaf.  Jag har putsat lite fönster och hämtat upp alla kartonger med julsaker från källaren, 10 st har jag visst.
I går spenderades dagen med att sitta i fåtöljen i hallen framför datorn och kolla på en massa avsnitt av favvoserien
" Deadliest Catch" Kartongerna från källaren blev hämtade idag. Ska försöka gå igenom och sortera upp mina saker.
Just det ja, var ju på Ekenäs julmarknad med lillebror och pappas fru i fredags. Köpte som vanligt världens godaste must och lite godis. Fick med en burk punchsenap hem oxå, ett måste till julskinkan.
 
Jag gick igenom min utlångingsbok idag. Det är en bok där jag skriver upp om nån lånar pengar av mig. Jag fick nästan en chock när jag fått slutsumman ihopräknad. 26 060:- har jag att inkassera. Pengar som jag med stor sannolikhet inte kommer att se röken av...  tyvärr. Nej, nu ska vi inte vara sånna, jag KANSKE får tillbaka dem. Jag borde skicka mail till dem som skyldiga mig äro och påminna dem. Jag visst att det var en hel del men att det var så mycket visste jag inte. Pengarna är utlånade under flera år så jag har inte lånat ut allt på en gång. JAg ska försöka inkassera lite iaf.

Nu ska jag snart sova för det är ju jobbardag i morron igen. Men denna gången är det bara 4 dagar sen har jag ledigt en dag för att till slut jobba helgen.

Vi ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback