Varmt.

Fläkten till kupén på min bil har gått sönder! Fatta hur varmt det blir! Ska ringa Nisse på skroten och se om han kan kolla på den. Om han har tid på fredag vore det bra eftersom jag är ledig då. Bara det inte blir så jävla dyrt, jag är liksom ganska pank nu. Kanske måste låna pengar av mormor.

Sitter här på jobbet och tråkar. Har inte så värst mycket att göra fast jag har en massa gäster. Kan ju bero på att jag är snabbast och mest effektiv av alla! Det är ju onsdag vilket innebär en massa bra på tvn, hoppas bara jag kan titta så inte gästerna ska komma med en massa saker de vill ha gjorda just då.

Gjorde en tabbe igår. Skulle sova en timma mellan 18 och 19 men sket i klockan, stängde bara av den och fortsatte sova. Vaknade 22:20!!! Trodde jag sovit hela natten. Stannade uppe till halv 2, sen kunde jag somna igen!

Every ending means a new beginning. Hittade detta bredvid Lindas msn namn.... Sååå sant! Gäller bara att se det så, att alltid se att glaset är halvfullt, inte halvtomt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback