Söndag.

Vaknade som vanligt före 7. När jag tar morgonblosset på balkongen hör jag musikkåren! Klockan 7 en söndagmorron! Är de helt dumma i huvudet eller? Vem faan har lust att bli väckt av det oljudet så dax?

Idag gick jag i pyjamas fram till 10.30, skönt! Tog en dusch och sen har jag bara suttit här och spelat. Ska till pappa och dom och ta en fika sen på eftermiddagen. Vi har inte umgåtts sen pappa fyllde, det är ju bara 2 månader sen snart. Thina ville visst ut och övningsköra lite idag oxå. Resten av dan blir la lugn, ska nog inte ta mig för så mycket idag.
Nu har jag varit duktig och diskat, dammade lite i bokhyllan oxå. Borde damma vitrinskåpen ordentligt men det orkar jag inte idag. Funderar på vad jag ska äta idag, tråkigt att laga mat ju, dessutom har jag bara äcklig korv i frysen. Borde kasta sen, den har nog legat ett tag, smakar nog bara frys iaf.

I morron är jag ledig oxå. Har inga planer för dagen men det kan ju ändras. Skulle vara trevligt med lite manligt sällskap till kvällen, kanske en film ochTacos!  Hoppas kan man ju iaf ;)

Nu är det snart dax att sova igen! Fikat hos pappa o dom var trevligt! Vi satt ute, så skönt!
I morron ska jag kolla upp var jag kan köpa sommardäck billigast och så förhoppningsvis få dem bytta snart oxå.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: thina

Jag vaknade vid halv 9 av den där DJÄVLA kåren!!! Jag satt uppe till ett inatt och snackade skit med en kompis. Inte så jävla kul att vakna till deras jävla trummor och trumpeter..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback