Söndag.

Jaha, så var helgen förbi! Lite för fort den här gången tycker jag. I går började vi flytta åt farmor. Nya lägenheten är jättemysig. Vi har bara flyttat lite än men jag antar att hon blir flyttad till nästa helg helt och hållet. Sen har vi ju bara det där med att tömma hela husets alla små vrår med saker som bara finns, efter det ska det städas. Det är tur att de som köpt huset inte ska flytta in förrns till augusti.

Var ju med lilla syster på fest hos Danne i går. Lika kul som alltid även om vi inte var så många. Gruvan kunde ha kvittat dock, så tråkigt! Vi gick upp och tog en kebab innan vi gick hem. Utanför Kebabbaren låg en kundvagn. Den skulle ju Danne och Dan promt leka med. Dan hoppade i och Danne körde. Herre min Jesus!!! Skrattade så jag höll på att göra ner mig! De är ju inte kloka de där två! Kul var det vill jag lova!

I dag har jag inte gjort så mycket. Vaknade som vanligt alldeles för tidigt. Mådde bra då men efter att jag sovit middag fick jag värsta huvudvärken, gick över med ett par tabletter dock. Firade mamma hemma hos mormor med lite fika. Senare körde jag hem mamma och efter det lagade jag lite mat. Lasange! Mumms! Efter det har jag bara suttit här vid datorn, är ju bara skräp på tvn. Funderade på om jag skulle ta ett bad men jag orkar nog inte det....  eller...  jo kanske jag ska det iaf. Veckan som kommer är det ganska mycket på jobbet, skönt när det händer lite. Kommer säkert spy galla över hur trött jag är sen men den smällen får vi ta då! Nu ska jag spola upp badvatten!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Danne

Kloka? Vi? Nej du har helt rätt..kommer vi aldrig bli! Kul du kom! Kram

Postat av: Asif her self

Ja du Danne! Men roliga är ni garanterat. Såg vagnen i rondellen igår, antar att Dan fick en sväng till :D

2008-05-26 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback