Mannen i mina drömmar!

Mannen i mina drömmar kommer och ska bo hos mig på jobbet den 28:e juni!
Äntligen får vi träffas! Jag har ju längtat så länge!  Vem han är?? Martin E-type Eriksson ju! Jag drömde för herrans många år sen att jag gifte mig med honom. Jag gillar inte killar med långt hår så varför jag drömde så har jag ingen aning om. Hur som helst, han ska iaf bo här när han spelar på Vätternfestivalen. Kanske friar han då (asgarvar)! Ska jag gifta mig med honom får han allt klippa sig och skaffa sig ett riktigt jobb!

Dagen har varit lugn hittills, har inte mycket att göra resten av dan heller, får slåss med städ om den tvätt som finns.
Var tvungen att ringa tandläkaren idag! Min rotfyllda tand gör ont! Hur faan är det möjligt! Den ska ju vara död! I morron är det ett år sen de började bråka med tanden. Har haft svåra plågor under hela året till och från. Jävligt trött på den kan jag lova!

Nu ska jag ta ett bloss och sen kanske fixa lite te.

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Thina

ta autograf åt mig då!!! xD

2008-05-27 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback