Lördag.1.2.3.4.5.6.7

07:20 Jaha. så sitter man här. Jag har 5 gäster till frukost. Ingen som kommit än, kan ju bero på att folk sover! När de gått har jag inget att göra resten av dan. Men va faan jag har ju bara 14 timmar och 20 minuter kvar innan jag får åka hem.

suck

09:00 Nu har 4 pers ätit, lovar att jag får vänta till 5 i 10 innan sista gästen kommer.....
....  han kom inte ens ner till frukost.


11:20 Nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska komma ner så jag iaf har något att göra. Dan kommer bli såååå lång. Hoppas det är en del bra saker på tv idag så jag kan fördriva tiden där... men jag hoppas inte för mycket.

12:10 Faan så trist det här är, vill äte men känner att det är för tidigt. Tror tvätten kom nu så jag har bara 50 minuter kvar innan jag har 1 minuts arbete med att flytta den från tvättmaskinen till torktumlaren. Efter det har jag 25 minuters tristess innan jag kan mangla den. Då har jag kanske gjort av med iaf 2 timmar ....


14:09 Jävla skit! Städerskan tog min tvätt!!!!

15:14 Mätt och belåten med ett intressant program på tvn. Nu kan jag nog ta några timmar till. Ska kanske fixa mig lite te och smaska på en muffins oxå.

17:25 Att stänga 8 sket sig, jag fick en bokning på ett 4-bäddsrum, ungdomar, kan inte låta dom gå in med kod inte! Det blir till att sitta här till 10. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback