Kunde inte låta bli!

Ja, jo, så är det! Jag har gjort det igen! Jag har beställt nya prylar till badrummet. IGEN!!! Den här gången blev det mörlila handdukar, ljuslila duschdraperi och en ljuslila badrumsmatta. Kommer bli såååå tjusigt asså! Beställde en födelsedagspresent till lilla syster oxå men jag kan ju inte skriva här vad det är. Hon får ju reda på det då!

Vaknade i natt med ett ruskigt migränanfall, inget kul. Usch, jobbigt att öppna ögonen, kolla vad klockan är och sen mer eller mindre krypa till kranen för att hämta vatten att svälja ner tabletterna med. Huvudvärken har inte riktigt släppt på hela dagen, kanske tills i morron.

Jennie(bejbis) kom och hälsade på idag! Så kul! Vi fikade lite och så hamnade vi i tvättstugan, som vanligt tänkte jag säga, så vanligt är det ju inte längre! Hur som helst, hon stannade en stund sen skulle hon möta sinn syrra på stan. Hoppas hon kommer och hälsar på  igen snart.

I morgon ska vi börja flytta farmor. Fy rackrans säger jag bara. Hon har bott i huset sen -59, fatta vad mycket saker det finns. Iofs har vi ända fram till augusti på oss att få det gjort så vi behöver inte stressa men man vill ju bli av med det så snart man bara kan.  Vi ska ju kolla på Nathalie när hon dansar bal oxå, ska bli kul att se henne uppklädd till max! Hon är ju så vacker den flickan! Fast jag är ju kanske inte så opartisk i den frågan. Hon är ju trots allt min brorsdotter. Men vacker är hon!

Ska nog göra mig lite mer te och sen slappa i soffan resten av kvällen.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback