Kan själv!

Nu är de bytta! Nu kör jag på sommardäck igen! Eftersom jag inte har koll på hur stora däck jag har blev det betydligt billigare än väntat. Jag trodde jag hade 14 tums men jag har bara 13 tums. Det gjorde 400:- 's skillnad :).


Kanske återkommer senare!

Ja det gjorde jag, kom åter alltså!
Har satt min praktikant Sarah i arbete, stackarn får skriva alla tråkiga räkningen medans jag sitter vid datorn och leker. Idag har en massa folk läst min blogg, vet dock bara vilka ett par av dessa läsare är. Alla ni andra då? Vilka är ni? Lämna gärna kommentarer! Kanske skulle ta och övervaka Sarah lite så det inte blir fel.


Möjligt att jag kommer tillbax igen sen!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

bra jobbat!

Postat av: Sari

Tänk om det hade räckt med sommardäcksbyte för vår del också. I morgon provkörs Forden och funkar den, då lämnar vi kvar pärlan (Volvon) *Suck*..separationsångest :o(

2008-05-06 @ 15:39:22
Postat av: Tim

Tim läser din blogg lite då och då

2008-05-08 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback