Fredag.

Ledig idag, skönt! Har inget direkt inplanerat , bara lite ärenden. Jag ska åka till mamma o äta lite. Ska hämta saker jag beställt från Josses fotbolls-insamling, måste köpa kattmat. Just det, jag måste ju leta nya sommardäck oxå, måste ju lägga på dem nu. Undrar om Rolands Däck är svindyra eller om det är helt ok priser. Vulkarn finns ju oxå, får nog kolla med Jocke, han brukar veta sånt. Det är tur att jag har Jocke & Pappa när jag inte har nån karl som kan fixa sånt åt en. Inte för att jag inte kan själv, men det är rätt trevligt att ha nån som fixar saker åt en.

Återkommer, Lucifer vill "tutta hår"


Nu har jag varit hos mamma o ätit. Jag lagade Risotto. Det var gott! Har oxå hämtat det jag hade beställt av Josse, det visade sig vara trosor, jag hade glömt. Och jag har köpt kattmat. För en tid sen ändrades bonussystemet hos BeGuns, förut fick man den 11:e säcken mat gratis, nu samlar man poäng och när man kommer upp i 2000:- ska man få en värdecheck. Jag har vid flera tillfällen frågat om när denna check kommer och fick senast jag var där reda på att jag borde få en med posten ganska snart, jag hade ju kommit upp i 2000:-. Men inte fan kom nån check! Jag frågade idag igen, då är jag helt plötsligt bara uppe i 1600 sägen han där. Va sa jag... sist var jag uppe över 2000, jag vet inte säger han då. Han ber frugan sin komma, hon går in isystemet ochkollar och jag var ju över 2000. Nu borde jag få en kupong i slutet av månaden, inte för att jag tror att det kommer nån men iaf. Jag blir faan sur snart. Jag tror hon sa att jag var uppe i 2200 något sist jag frågade, och nu är det bara på 2100, vem fan stjäl mina poäng!!??

Jobba i morron ja, fy fan säger jag bara. Som det är nu har jag 4 pers till frukost och när dom checkat ut ska jag sitta där hela dan och bara göra inget. Det är bara en ankomst och hon kommer 23:00 ca, en timme efter att jag åkt hem. Hur ska jag få tiden att gå??? Förslag mottages tacksamt! Tänk på att jag får/kan inte lämna stället.
Det finns ingen video eller dvd annars hade jag kunnat roa mig länge med att kolla på film. Fy fan.

Just det, kom just på att jag lämnade in min digitalkamera på Willys, det var där jag köpte den, den vill inte vara med längre. Killen skulle försöka ta tag i det nästa vecka. Antingen får jag pengarna tillbaka eller så får jag en ny, kvittar vilket. Jag måste ändå köpa en ny, en som är lite bättre än den.


Nu ska jag slappa i soffan en stund, kanske sova middag ett par timmar......

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback