Det blir sällan som man tänkt.

Igår skulle vi ha utvecklingssamtal hamma hos cheferna. Jag trodde vi skulle prata lite och ta en fika, men ack så fel jag hade! Jag hade räknat med att åka hem runt 18 hugget, men det blir sällan som man tänkt sig.

Vi kom dit, pratade lite, men fikade inte. Cheferna hade andra planer. Vi grillade! Åhh så gott! Vad utvecklingssamtalet resulterade i vet jag inte men det återstår att se.

Idag är det jobb som vanligt. Har många gäster i natt så det finns lite att göra. Det är min praktikants sista dag idag så vi ska kanske käka pizza eller nått ikväll. Kommer bli lagom konstigt att inte ha praktikanter, vi har haft det sen v. 5 tror jag. Men men, det kommer nog nya till hösten.

Den blå tandborsten har fått flytta in i badrumsskåpet förresten, om den står framme kommer den bara blir snuskig av damm och sånt.  Lika bra att lägga undan den.

Borde packa väskan inför helgen men jag är så trött idag, får ta tag i det senare. Måste kolla hur vädret ska bli oxå så jag kan packa efter det. Vill ju inte svettas ihjäl. Har för mig att SMHI lovat PANGväder i helgen, vad nu det innebär.

Nu ska jag försöka få i mig nått att äta, kanske ta ett bloss oxå.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback