Blod!

Idag har jag lämnat blod, som vanligt är jag lika snabb som blixten att tömma ut den mängd de vill ha. Det tar sällan mer än 6-7 minuter, idag mindre än 6 minuter.

Mina nya grannar störde hela husets nattsömn igår när de bestämde sig för att flytta in 23:00. Jag somnade 00:45 men då höll de fortfarande på. Hur tänker man då egentligen? Fattar dom inte att de stör alla som ska upp och jobba!

Fortsätter deras minst sagt klantiga beteende ringer jag hyresvärden bums. Vi har det så lugnt och tyst i vårt hus annars.

I övrigt kommer dagen bli lugn. Jag ska ner till mamma senare och hämta lite pengar och lämna en klänning hon ska sy om lite åt mig. Det är ju en massa skolavslutningar ocg studentgrejs att närvara på. Måste se lite respektabel ut då. Undrar om min brorsdotter Jessica ska sjunga i kyrkan, hon är bara såååå duktig! Hoppas hon ska. Måste ringa henne och kolla det!

Äta kanske man ska göra idag oxå. Vet inte vad, hatar att laga mat, så tråkigt! Men men, jag måste slänga i hop någe sen iaf.


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback