Aj!!! Det gör ont!

Vi fick massage på jobbet igår! Skönt, då iaf. Idag har jag så förbannat ont i sätesmusklerna så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det känns som om nån sparkat på mig. Linda, massösen är så duktig. Jag vet att smärtan släpper vad det lider men det är svårt att stå ut med den när det gör ont så fort jag rör mig. Jag hade tänkt dammsuga lite men jag vet inte om jag kan. Kanske ska försöka iaf. Jobbardax idag oxå, har nog inte så många gäster dock. Det är ju skönt. Alltid bäst när det är lite lagom att göra.

Ska nog ta tag i dammsugningen nu......
Fick dammsugat!


Vet ni vad jag fick göra för första gången idag?
Jag blev stannad av polisen och fick blåsa!!!!!  Har aldrig hänt förut!
I passed with flying colors! Så klart! Skulle aldrig vara så dum att jag skulle köra på fyllan!



Faan då!!!!!! Trodde jag skulle få se Gray's anatomy, men inte då. Alla ska ringa eller komma och vilja ha en massa mackor och skit. Har inte sett något av programmet! Hata mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback