68 dagar kvar...

Nu är det bara 68 dagar kvar till Englandsresan. Jag hoppas som jag sagt tidigare att det inte regnar hela tiden. Det ska bli så kul att komma tillbaka igen. Ska definitivt gå till Hamleys och köpa mig en Hello Kitty nalle, eller säger man docka? En sån mjuk iaf ska jag har. Hittar jag andra saker köper jag nog dem oxå. Skulle vara kul att ha jumpadojjer med Hello Kitty på! Måste hitta mig en ny resväska oxå, en sån kabinväska av större modell. Min gamla har gjort sitt nu. På Oxfordstreet, nära Hyde Park finns en skitbra väskaffär, de är inte så dyra där som här hemma. Kanske att jag hittar en ny handväska oxå. Det återstår att se.

Jag tror inte jag berättat att vi bokat vintersemestern på Lanzarote. Den bokades iofs för 2 månader sen. 2 veckor för 2 personer för under 10 000:- billigt! Vi ska bo på samma hotell som sist, det har allt vi behöver och ett bra läge. Inte vid stranden, men eftersom jag fördrar lugn framför närhet går jag gärna den halva kilometern till stranden. Allt annat finns runt hörnet eller längre ner på gatan så det passar fint. Ska maila hotellet längre fram för att se om vi kan få samma lägenhet som vi hade sist.

Ska bli så skönt med 2 veckor i solen när vintern är som tråkigast här hemma. 


Idag händer nog inget särskilt, jag ska jobba. Tror att det är en relativt lugn vecka. Om jag orkar ska jag kanske städa lite innan jag åker o jobbar, men det återstår att se.

Kanske uppdaterar under dan men nu ska jag göra mer te och lappa i soffan lite!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback