... ännu en fredag....

Jaha... så var vi här igen, Fredag!
Allt har varit som vanligt sen sist, jobbat, jobbat och jobbat lite till.
I morron är det fest hos pappa, han fyller 60 på söndag men vi ska kalasa i morron. Det passar sig ju inte att vara bakis på måndagen ju.
Vi kids har fixat och donat med en skitkul present. Hoppas han gillar den! Klart han gör det!
Har lovat komma dit tidigare för att hjälpa till med förberedelserna lite. 
Undrar om jag kommer att ha nån möjlighet att kolla på Melodifestivalen tro. Vill ju se hur det går för Linda Bengtzing, min idol!

Hur som helst.
På jobbat har vi just nu en massa praktikanter. Alla är jätteduktiga och goa. Jennie, från Gotland har varit sen några veckor tillbaka och ska la vara några veckor till, kommer sakna henne när hon åker hem! Vi har så kul ihop hon och jag.
Idag har bejbis varit hos oss på jobbet. Fatta så jävla söt den ungen är! Jag är totalt förälskad i henne!
Snällare unge får man leta efter. Idag hade hon sovit dåligt och jag som hade så lite att göra erbjöd mig att ta hand om henne en stund så Elisabeth kunde få lite gjort, det tog inte lång stund innan hon somnade i min famn. Hon är bara för gooooo!  Kolla själv!


Kram......  eller nått....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback