Härligt bad???

Jag hade så tråkigt nu på morgonen, tänkte lätta upp stämningen med ett härligt bad. Så blev det dock inte! Spolade upp vatten men insår snart att det var brunaktigt. Tömde ut det och började om. Såg bättre ut denna gången. Låg där och njöt av värmen men så insåg jag att det luktade väldigt mycket järn. Kollar ner i mitt badvatten och ser att det fan är grått!!!!!

   

Blä så äckligt!

Tömde ut vattnet och så här såg det ut då badkaret var tomt!

  


Ringde för att felanmäla ... straxt där efter började någon spola från kranen i brunnen på gatan...  Hoppas vattnet återgår till så som det ska vara, jag ska på personalfest ikväll och vill gärna duscha i rent vatten!

Dax att slappa med boken på balkongen lite!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Thina

jaha, var det därför det var blött på gatan utanför?? Undrade vart fan det kom ifrån, med tanke på att det inte regnat nåt... :P

2008-06-05 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback