Faster är så stolt!

I fredags var det ju skolavslutning och studentfirande. Jag hade en student och tre skolavslutare, eller vad man nu säger.
Dagen började i nya kyrkan med Alléskolans avslutning.  Jessica, min brorsdotter skulle sjunga och då måste man ju  bara vara där. Hon är så duktig den ungen! När jag får filmen på hennes sång ska jag lägga upp den.

Jessica är klar med grundskolan och nu väntar gymnasiet.



Jessica är hon i mtten, Nicke, pojkvännen till vänster och tjejen till höger vet jag inte vem det är.



Christian har avverkat första året på Allé.

Efter kyrkan hade jag lite tid över. Åkte hem och duschade och klädde om, man måste ju vara fin när man ska fira av studenterna. Lyckades dock att undvika att fastna på bild bärandes klänning!

Här är hon, Nathalie. Duktig som fan den ungen oxå, hon hade hela 17!! MVG i sitt slutbetyg.  Inte illa gumman!



Efter att alla blommor hängts på skulle det kramas, alla ville krama!



Pappa ville.....




.... mamma ville.....



...pojkvännen Tobbe ville kramas.
Det ville alla vi andra oxå, och det gjorde vi självklart! Vi hade tur, det började regna så smått just när vi började bli klara!


Kolla bara så snygg hon är min äldsta brordotter!



Vi firade av Nathalie  för hennes student, Jocke och Jessica för att de fyllt är nyligen med ett  härligt kalas i går hemma hos Jocke. Mat och dryck och god tårta stod på menyn!


Avslutar det hela med att säga att jag är SÅ stolt över våra fina ungar! JAG ÄLSKAR ER!!!!!!

Stolta Faster Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback