3 veckor kvar till SEMESTERN!

Ja, det ska bli skönt att få lite ledigt. Jag har iofs varit ledig i 4 dagar nu men men. Midsommarhelgen flöt på som vanligt med mat i massor hos pappa. Lördagen gick åt till att städa och fixa. Nathalie ska ju flytta in hos mig ett tag och då måste det ju finnas lite plats till henne.

Pratade med Sarah i USA igår. Hon mådde bra men längtade efter oss. Hon hade visst hittat något som hon köpt åt mig. Det kan vara något med Hello Kitty eller så är det karamellfärg. De har ju mycket roligare färger där än här.
Sarah, if you read this, get me some foodcouloring in fun coulors and i'll give you the money when you get home!

jag är på jobbet just nu men har knappt inget att göra. Det märks att semestern har börjat. Jag jobbar i helgen och då är det packat. E-Type, Sator, Rydell & Qvick och nån mer ska bo här.  Ska bli kul! Jag har sån himla tur att jag har så bäst chefer. Jag tog med en massa tvätt till jobbet som nu är ren igen. De har inget emot att jag fixar sånt bara tid finns, det gör det definitivt idag. Blir en lugn dag i morron oxå.

Jag har funderat på att köpa mig en ny digitalkamera men vet inte hur jag ska göra. Jag har ju en som funkar, men den kunde ju vara bättre. Får se hur jag gör. Nu ska jag kolla på Dr. Phil för att fördriva tiden lite.

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback