Julfest med jobbet!

I onsdags hade vi julfest på jobbet. Vi träffades på hotellet för öite glögg och paket innan vi gick längs ån till den nya bowlinhallen som jag inte minns namnet på, kan heta Strandgatan 2.

Vi åt julbord tills magarna höll på att sprängas. Efterrätten serverades en trappa upp i loungen men den var ingen höjdare, ostkakan var kall! Bläääää. Hur som helst så hade vi mycket trevligt och efter en liten stund blev jag uppmanad av chefen att gå till baren för att beställa mig en drink eller så. Det blev inte bara en....  tog det dock lugnt eftersom jag skulle jobba dagen efter. Det var länge sen vi hade en så trevlig sammankomst vi på jobbet.

Av någon anledning fastnade bara Sara på bild. Ingen annan. Jag vet att chefen såg till att föreviga det hela så jag kan kanske få ett par bilder av honom.

Här är i alla fall en bild på Sara och mig.





Vi hörs snart igen!









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback