Bästaste lillasystern!

När jag kom hem i tisdags stod det en lite namnsdagspresent från lillasyster på bänken i köket. Det var la inte bara för att jag hade namnsdag, mycket var väl för att hon tyckte synd om mig för att mormor dött.



När man har 5 bröder är en lillasyster väldigt speciell. Jag minns det som om det var i går när pappa ringde och berättade att jag fått en lillasyster.
Jag bara slängde luren och skrek till mamma; JAG HAR FÅTT EN LILLASYSTER!!!!!!
Slängde mig på cykeln och trampade upp till pappa för att så fort vi bara kunde åka till BB och hälsa på henne.
Självklart älskar jag alla mina syskon men hon är lite speciell för mig, bara för att hon är en hon!

Nu ska jag sova.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback