Lördag på jobbet.

Jag jobbade helgen som var. Hade tur som slapp lördag morgon med dess 61 gäster till frukost. Deep Purple spelade ju på Cloetta Center. När jag kom var det bara tvätt kvar till mig. Inte så lite heller......



Det här är det som var otvättat....


.....och det här var tvättat, tog ingen bild men det ligger tvätt i tvättmaskinen och i torktumlaren oxå.
Hur som helt hade jag inte så många gäster att ta hand om så jag fick en hel del gjort innan jag stängde.
Ett smakprov på hur mycket som blev gjort.

    

Manglade ca 40 påslakan och 80 örngott oxå men lyckades inte få med en bild på dessa.

Så här såg tvättstugan ut när jag stängde....



Jag är ju bara för bäst!


Kommentarer
Postat av: Gissa =)

Jag har också några lakan......=)

2008-08-12 @ 00:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback