Jättetrött och bakis.

Fy ja så trött jag är.... Var på fest hos lillasyster igår. Hade inte tänkt att dricka så mycket och hade inte tänkt hänga på till Gruvan. Det blir sällan som man tänkt sig. Det blev både mycket dricka och en sväng till Gruvan. Det var faktiskt kul. Thina har jävligt roliga kompisar. Kvinnlig stripptease med bondagetema stod på programmet för kvällen på Gruvan, det är ju jag jävligt intresserad av. Hur som, lagom mycket folk och mycket trevlig stämning.
Blev kvar till stängning. Hungrig som man blir av alkohol gick vi till Kebabbaren för att käka. Jimmy hängde på eftersom jag var skyldig honom en pizza. Pizza eller kebab, spela roll. Det var lång kö och det tog nästan en timma att få vår mat. Tror klockan var närmre 4 när vi gick hem....  Därav tröttheten idag, jag är ju aldrig uppe så sent!
Har sovit större delan av dan... kom la ur sängen runt 16.30 eller så....

Orkar inte gå in mer på kvällen, kanske återkommer med mer när jag har ork nog att ordbajsa!

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback