Damm.

Vilken tur att mina dammtussar är så himla lojala. Hur länge jag än skiter i dom stannar de troget kvar i hörnen och bara väntar på att jag ska bry mig om dem. Idag har jag brytt mig om dem. Nu sover de sött i dammsugarpåsen. Fick äntligen städat, har bara inte orkat innan. Skulle ha städat i lördags men då kom mamma och sen gick jag ju ut. Tänkte att jag kunde ta skiten på söndagen, men då blev jag ju kvar i sängen hela dan. Tur att sällskapet inte var rädd för dammtussar.


Våren är ju här. Varmt som den redan. För varmt! Jag vet, ska inte klaga, men jag gillar faktiskt inte värmen när jag måste jobba. Hos oss är det så varmt ändå. Skit samma, nu är jag så jävla trött så jag tänker faktiskt krypa ner redan nu, med eller utan sällskap.


Natti natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback