11 ½ vecka kvar.

MM så är det!
Den 19:e juli åker vi till England mor och jag. Det ska bli kul att få visa mamma London. Det finns så mycket att se så jag undrar hur vi ska hinna med allt.  Skit samma, vi tar det vi hinner och det vi inte hinner skiter vi helt enkelt i.
Vi ska bo på samma B&B som vi bodde på i somras. Det ligger en halvtimmes tågresa från London i Bishop Stortford. Ett mycket trevligt ställe måste jag säga.
Hoppas att vädret är bättre i år än förra året, regn gör faktiskt saker mycket tråkigare.






Ja just det, kanska ska nämna att jag ska försöka lära mig prata spanska oxå! Man kan låna språkkurser från biblioteket via nätet. Mycket smidigt! Fast jag erkänner villigt att det är fan inte så lätt det här med spanska. Attans så svårt det är att komma ihåg alla ord och uttryck. Men som det sägs; övning ger färdighet! Jag kämpar på! Nu ska jag fixa te och sen slänga mig i soffan för en härlig tvkväll! Ingen hockey som man måste titta på....

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback